Святкує 10 років підготовки пілотів Безпілотних Літальних Апаратів (БПЛА). Навчайся у професіоналів!





(11.320)
![]() ![]() ![]() ![]() |
Стенд СРППЗ-2000
| |
![]() | Система раннього попередження наближення землі (СРППЗ-2000) призначена для своєчасної видачі екіпажу ПК попереджувальної мовної та візуальної сигналізації при виникненні таких ситуацій у польоті, розвиток яких може призвести до ненавмисного зіткнення ПК із земною поверхнею, а також для збільшення обізнаності екіпажу ПК про елементи земної поверхні та штучних перешкодах, що є у базі даних системи та становить потенційну небезпеку на його дійсному або прогнозованому шляху. Крім цього, СРППЗ-2000 забезпечує видачу мовних повідомлень при проході обумовлених фіксованих висот, видачу сигналізації при перевищенні не допустимого значення крену, видачу попереджувальної сигналізації в разі передчасного зниження при заході на посадку. ![]() ![]() ![]() |
Електронний тренажер обчислювальної системи літаководіння
| |
![]() | Обчислювальна система літаководіння (Flight Management system, FMS) – комп’ютеризована система, що допомагає пілоту контролювати та керувати системами ПК для безпечного виконання польоту. FMS допомагає пілоту виконуючи за нього усі технічні, рутинні операції над системами ПК, що використовуються під час польоту, дозволяючи пілоту більше часу приділяти керуванню польотом а не налаштуванню систем. |
Стенд бортової метеонавігаційної радіолокаційної станції «Гроза-40»
| |
Студенти мають можливість ознайомитись з принципами побудови та функціонування бортової РЛС. Імітуюче обладнання дозволяє дослідити процес виявлення цілей та хмарних структур та оцінити точність радіолокаційного виявлення. |
![]() |
Бортовий приймач супутникової навігації СН-3301
| |
![]() | Бортове обладннанян, що дозволяє у реальному часі визначати географічні координати місцеположення літака, геодезичну висоту польоту, складові вектора швидкості, шляхового кута, шляхової швидкості та часу за шкалою UTC. Крім того підтримує використання аеронавігаційної бази даних та взаємодію з запрограмованим планом польоту. |
Автоматичний радіокомпас
| |
Бортове обладнання автоматичного радіокомпасу дозволяє приймати амплітудно-модульовані радіосигнали від наземних радіопередавальних станцій та визначати напрямок на джерело радіосигналу. Діапазон частот пеленгування радіосигналів від 190 до 1750 кГц. На борту літака це обладнання дозволяє визначає курсовий кут радіостанції – кут між повздовжньою віссю ПК та напрямком на радіомаяк. |
![]() |
Крім того у лабораторії розміщені стенди для дослідження використання ефекту «Допплера» та ефективної відбиваючої площі цілі